שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח

עדכון אחרון: 21/11/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח במספר הטלפון: 03-625-7555.

שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 17:00.

מספרי טלפון נוספים:

מספר נוסף: 9003*

שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר accord-ins.com: כניסה לאתר.

שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות אקורד סוכנות לביטוח לכתובת הבאה: השקמה 2, ת.ד. 18, אזור.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!