שירות לקוחות בדין

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בדין: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות בדין – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בדין במספר הטלפון: 1-800-780-780.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות בדין – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר sherut-unilever.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות בדין – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בדין באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות בדין – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות בדין – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות בדין – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בדין באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות בדין – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות בדין – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות בדין לכתובת הבאה: גלבוע 4, ת.ד. 208, נתב”ג 70100, קריית שדה התעופה, ישראל.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!