שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא במספר הטלפון: 08-977-9999.

שעות פעילות: 44401.

מספרי טלפון נוספים:

מוקד זימון תורים: 08-9779610

שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר shamir.org: כניסה לאתר.

שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות בית חולים אסף הרופא לכתובת הבאה: המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), צריפין 70300.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!