שירות לקוחות בית חולים 10

עדכון אחרון: 05/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית חולים 10: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות בית חולים 10 – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים 10 במספר הטלפון: 04-830-0300.

שעות פעילות: ימים א'-ה': בין השעות 8:30-16:00.

שירות לקוחות בית חולים 10 – אתר אינטרנט

ניתן לקבל מידע וליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים 10 באתר האינטרנט: marpetzafon.business.site.

שירות לקוחות בית חולים 10 – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות בית חולים 10 – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות בית חולים 10 – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות בית חולים 10 – פייסבוק Facebook

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.

שירות לקוחות בית חולים 10 – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות בית חולים 10 – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות בית חולים 10 לכתובת הבאה: שמחה הולצברג 1, חיפה.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!