שירות לקוחות בנק אוצר החייל

עדכון אחרון: 27/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק אוצר החייל: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות בנק אוצר החייל – טלפון

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק אוצר החייל במספרי הטלפון:

שעות פעילות:

  • ימים א'-ה' בשעות 08:00-19:00
  • ימי ו' וערבי חג בשעות 08:00-13:00
  • חול המועד וערבי ימי זיכרון בשעות 08:00-19:00

מספרי טלפון נוספים:

  • תמיכה טכנית: 03-5130003
  • שירות באמצעות הודעות SMS (מסרונים): 03-5130813
  • מוקד משכנתאות Call: טלפון 3533*
  • פניות הציבור: 03-5138700
  • טלפון למחייגים מחו"ל: 972-3-5130037+

שירות לקוחות בנק אוצר החייל – וואטסאפ Whatsapp

שירות לקוחות בנק אוצר החייל אינו זמין באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות בנק אוצר החייל – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר bankotsar.co.il.

שירות לקוחות בנק אוצר החייל – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק אוצר החייל באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות בנק אוצר החייל – צ'אט Chat

שירות לקוחות בנק אוצר החייל אינו פעיל באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות בנק אוצר החייל – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק אוצר החייל בדף הפייסבוק: facebook.com/fibibank.

שירות לקוחות בנק אוצר החייל – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות בנק אוצר החייל לכתובת הבאה: מנחם בגין 11 רמת גן, 52521.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!