שירות לקוחות בנק הדואר

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק הדואר: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות בנק הדואר – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק הדואר במספר הטלפון: 02-5005303.

שעות פעילות: ימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00
ימי ו' וערבי חג בשעות 8:00-12:00.

מספרי טלפון נוספים:

פקס: 02-5005300

שירות לקוחות בנק הדואר – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר israelpost.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות בנק הדואר – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות בנק הדואר – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות בנק הדואר – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות בנק הדואר – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק הדואר באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות בנק הדואר – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות בנק הדואר – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות בנק הדואר לכתובת הבאה: בנק הדואר – תחום שירותי לקוחות, רח' יפו 217, ירושלים 9199908.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!