שירות לקוחות בנק יהב הלוואות

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק יהב הלוואות: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות בנק יהב הלוואות – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק יהב הלוואות במספר הטלפון: 2616*.

שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 9:00-18:00, יום ו' בין השעות 9:00-13:00.

פקס: 02-5010062.

שירות לקוחות בנק יהב הלוואות – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר bank-yahav.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות בנק יהב הלוואות – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות בנק יהב הלוואות – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות בנק יהב הלוואות – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות בנק יהב הלוואות – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק יהב הלוואות באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות בנק יהב הלוואות – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות בנק יהב הלוואות – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות בנק יהב הלוואות לכתובת הבאה: בנק יהב, מחלקת פניות הציבור בית יהב, רח' ירמיהו 80, ת.ד. 36333 ירושלים 91363.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!