שירות לקוחות בנק מסד

עדכון אחרון: 11/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק מסד: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות בנק מסד – טלפון

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק מסד במספרי הטלפון:

שעות פעילות:

  • ימים א'-ה' בין השעות 08:00-19:00
    ימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-13:00
    חול המועד וערבי ימי זיכרון בין השעות: 08:00-19:00

מספרי טלפון נוספים:

  • תמיכה טכנית באתר / אפליקציה: 2449* או 03-5130047
  • מוקד משכנתאות: 3533*
  • נציב פניות / תלונות הציבור: 03-5641347
  • פקס שירות לקוחות: 03-7170598

שירות לקוחות בנק מסד – וואטסאפ Whatsapp

שירות לקוחות בנק מסד אינו זמין באמצעות הודעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות בנק מסד – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר bankmassad.co.il.

שירות לקוחות בנק מסד – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק מסד באמצעות המייל בכתובות:

שירות לקוחות בנק מסד – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק מסד באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות בנק מסד – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק מסד בדף הפייסבוק: facebook.com/BANKMASSAD.

שירות לקוחות בנק מסד – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות בנק מסד לכתובת הבאה: בנק מסד, היחידה לפניות הציבור, רח' אבא הלל 12, רמת גן, מיקוד 5250606.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!