שירות לקוחות גיל קאר

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות גיל קאר: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות גיל קאר – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות גיל קאר במספר הטלפון: 03-7918888.

שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 16:00
ימי ו' וערבי חג: 8:00 – 12:00.

שירות לקוחות גיל קאר – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר gil-car.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות גיל קאר – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות גיל קאר באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות גיל קאר – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות גיל קאר – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות גיל קאר – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות גיל קאר באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות גיל קאר – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות גיל קאר – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות גיל קאר לכתובת הבאה: נירים 2, תל-אביב.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!