שירות לקוחות גראס

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות גראס: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות גראס – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות גראס במספר הטלפון: 04-8210210.

שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 16:00.

שירות לקוחות גראס – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר gras.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות גראס – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות גראס באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות גראס – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות גראס – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות גראס – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות גראס באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות גראס – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות גראס – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות גראס לכתובת הבאה: בר יהודה 50, נשר.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!