שירות לקוחות האוניברסיטה הפתוחה

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות האוניברסיטה הפתוחה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות האוניברסיטה הפתוחה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות האוניברסיטה הפתוחה במספר הטלפון: 09-778-2222.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות האוניברסיטה הפתוחה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר openu.ac.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות האוניברסיטה הפתוחה – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות האוניברסיטה הפתוחה באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות האוניברסיטה הפתוחה – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות האוניברסיטה הפתוחה – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות האוניברסיטה הפתוחה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות האוניברסיטה הפתוחה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות האוניברסיטה הפתוחה – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות האוניברסיטה הפתוחה – כתובת

לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!