שירות לקוחות הבימה

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הבימה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות הבימה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הבימה במספר הטלפון: 03-6295555.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות הבימה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר habima.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות הבימה – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הבימה באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות הבימה – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות הבימה – וואטסאפ Whatsapp

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הבימה באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.

שירות לקוחות הבימה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הבימה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות הבימה – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות הבימה – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות הבימה לכתובת הבאה: שד' תרס"ט 2 , תל אביב.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!