שירות לקוחות המכללה האקדמית אחוה

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות המכללה האקדמית אחוה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות המכללה האקדמית אחוה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המכללה האקדמית אחוה במספר הטלפון: 08-858-8000.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות המכללה האקדמית אחוה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר achva.ac.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות המכללה האקדמית אחוה – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המכללה האקדמית אחוה באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות המכללה האקדמית אחוה – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות המכללה האקדמית אחוה – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות המכללה האקדמית אחוה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המכללה האקדמית אחוה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות המכללה האקדמית אחוה – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות המכללה האקדמית אחוה – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות המכללה האקדמית אחוה לכתובת הבאה: ‏ינון (מושב)‏.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!