שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל

עדכון אחרון: 10/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל במספר הטלפון: 09-747-6333.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר beitberl.ac.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות המכללה האקדמית בית ברל לכתובת הבאה: בית-ברל, 44905.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!