שירות לקוחות זגה

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות זגה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות זגה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות זגה במספר הטלפון: 073-75-999-52.

שעות פעילות: ימים א' – ה': 9:00 – 16:00.

שירות לקוחות זגה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר zaga.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות זגה – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות זגה באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות זגה – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות זגה – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות זגה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות זגה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות זגה – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות זגה – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות זגה לכתובת הבאה: החרוב 4 פארק תעשייה חבל מודיעין.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!