שירות לקוחות חלילית

עדכון אחרון: 21/11/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות חלילית: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות חלילית – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות חלילית במספר הטלפון: 03-6822917.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות חלילית – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר halilit.com: כניסה לאתר.

שירות לקוחות חלילית – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות חלילית באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות חלילית – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות חלילית – וואטסאפ Whatsapp

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות חלילית באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.

שירות לקוחות חלילית – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות חלילית באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות חלילית – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות חלילית – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות חלילית לכתובת הבאה: רציף העליה השניה 8, כיכר השעון, ת"א – יפו.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!