שירות לקוחות יעקבי

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות יעקבי: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות יעקבי – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות יעקבי במספר הטלפון: 8721*.

שעות פעילות: ימים א'-ה': 7:00-17:00.

מספרי טלפון נוספים:

טלפון נוסף: 1-800-656-558

שירות לקוחות יעקבי – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר jacobi.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות יעקבי – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות יעקבי באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות יעקבי – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות יעקבי – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות יעקבי – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות יעקבי באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות יעקבי – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות יעקבי – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות יעקבי לכתובת הבאה: אפעל 29, קריית אריה, פתח תקווה.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!