שירות לקוחות כללית סמייל

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות כללית סמייל: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות כללית סמייל – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות כללית סמייל במספר הטלפון: 1-700-700-978.

טלפון נוסף: 2829*.

שעות פעילות: ימים א'-ה: 9:00 – 15:00.

שירות לקוחות כללית סמייל – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר clalitsmile.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות כללית סמייל – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות כללית סמייל באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות כללית סמייל – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות כללית סמייל – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות כללית סמייל – פייסבוק Facebook

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.

שירות לקוחות כללית סמייל – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות כללית סמייל – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות כללית סמייל לכתובת הבאה: ירמיהו 11, תל אביב יפו.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!