שירות לקוחות מדפסות פלוס

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מדפסות פלוס: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מדפסות פלוס – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מדפסות פלוס במספר הטלפון: 03-546-2344.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות מדפסות פלוס – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר madpasot-plus.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מדפסות פלוס – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מדפסות פלוס באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות מדפסות פלוס – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מדפסות פלוס – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מדפסות פלוס – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מדפסות פלוס באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מדפסות פלוס – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מדפסות פלוס – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מדפסות פלוס לכתובת הבאה: הגר"א 18, ת.ד 6463, חולון.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!