שירות לקוחות מועצה מקומית גני תקווה

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מועצה מקומית גני תקווה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מועצה מקומית גני תקווה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה מקומית גני תקווה במספר הטלפון: 03-5310888.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות מועצה מקומית גני תקווה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר ganeytikva.org.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מועצה מקומית גני תקווה – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה מקומית גני תקווה באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות מועצה מקומית גני תקווה – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מועצה מקומית גני תקווה – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מועצה מקומית גני תקווה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה מקומית גני תקווה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מועצה מקומית גני תקווה – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מועצה מקומית גני תקווה – כתובת

לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!