שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר במספר הטלפון: 08-6684000.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר metar.muni.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מועצה מקומית מיתר – כתובת

לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!