שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי במספר הטלפון: 6405*.

שעות פעילות: ימים א'-ה': בין השעות 8:00-16:00.

מספרי טלפון נוספים:

מספר טלפון לשיחות מחו"ל: 972-8-6831681.
פתיחת תיקים ושינוי מועד ריאיון: 073-3927788.

שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר justice.gov.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי – פייסבוק Facebook

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.

שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי – כתובת

לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!