שירות לקוחות מוקד משרד החינוך

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד החינוך: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מוקד משרד החינוך – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד החינוך במספר הטלפון: 1-800-25-00-25.

שעות פעילות: ימים א'-ה': 7:30-17:00.

מספרי טלפון נוספים:

מוקד עובדי הוראה: 6552* או 073-3983960

שירות לקוחות מוקד משרד החינוך – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר edu.gov.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מוקד משרד החינוך – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד החינוך באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות מוקד משרד החינוך – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מוקד משרד החינוך – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מוקד משרד החינוך – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד החינוך באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מוקד משרד החינוך – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מוקד משרד החינוך – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מוקד משרד החינוך לכתובת הבאה: רח' דבורה הנביאה 2, ירושלים מיקוד 9100201.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!