שירות לקוחות משרד התחבורה

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – טלפון

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה במספר הטלפון: 5678*.

שעות פעילות: ימים א’-ה’: 7:00-20:00. ימי ו’ וערבי חג: 7:00-13:00.

מספרי טלפון נוספים:

שירות לקוחות משרד התחבורה – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות משרד התחבורה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר gov.il.

שירות לקוחות משרד התחבורה – אימייל Email

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה באמצעות המייל בכתובות:

שירות לקוחות משרד התחבורה – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות משרד התחבורה – פייסבוק Facebook

משרד התחבורה – דף פייסבוק: facebook.com/motgovil.

שירות לקוחות משרד התחבורה – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מוקד משרד התחבורה לכתובת הבאה: קרית הממשלה, רחוב בנק ישראל 5, בנין ג'נרי 1, ת.ד. 867, ירושלים, מיקוד 9100801.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!