עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מחוץ לקופסא: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מחוץ לקופסא – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מחוץ לקופסא במספר הטלפון: 03-9077551.
שעות פעילות: ימים א'-ה': 10:00-14:00.
שירות לקוחות מחוץ לקופסא – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר out-of-the-box.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מחוץ לקופסא – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מחוץ לקופסא באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מחוץ לקופסא – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מחוץ לקופסא – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מחוץ לקופסא באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות מחוץ לקופסא – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מחוץ לקופסא באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מחוץ לקופסא – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מחוץ לקופסא – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מחוץ לקופסא לכתובת הבאה: בר כוכבא 20, בני ברק.
שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.