שירות לקוחות מחסני תאורה

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מחסני תאורה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מחסני תאורה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מחסני תאורה במספר הטלפון: 1700-70-40-40.

שעות פעילות: שעות פעילות: א'-ה' 9:00-16:00.

שירות לקוחות מחסני תאורה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר lighting.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מחסני תאורה – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות מחסני תאורה – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מחסני תאורה – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מחסני תאורה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מחסני תאורה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מחסני תאורה – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מחסני תאורה – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מחסני תאורה לכתובת הבאה: בית מחסני תאורה, כנרת 10 , איירפורט סיטי, לוד.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!