שירות לקוחות מטרנה – Materna

עדכון אחרון: 05/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מטרנה – Materna: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מטרנה – Materna – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מטרנה – Materna במספר הטלפון: 1-800-323-333.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות מטרנה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל מידע וליצור קשר עם שירות לקוחות מטרנה באתר האינטרנט: materna.co.il.

שירות לקוחות מטרנה – Materna – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מטרנה – Materna באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות מטרנה – Materna – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מטרנה – Materna – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מטרנה – Materna – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מטרנה – Materna באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מטרנה – Materna – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מטרנה – Materna – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מטרנה – Materna לכתובת הבאה: מעברות, ת.ד 5700.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!