שירות לסטודנט מכללת סמינר הקיבוצים

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לסטודנט מכללת סמינר הקיבוצים: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לסטודנט מכללת סמינר הקיבוצים – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לסטודנט מכללת סמינר הקיבוצים במספר הטלפון: 03-690-1200.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לסטודנט מכללת סמינר הקיבוצים – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר smkb.ac.il: כניסה לאתר.

שירות לסטודנט מכללת סמינר הקיבוצים – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לסטודנט מכללת סמינר הקיבוצים באמצעות המייל: [email protected].

שירות לסטודנט מכללת סמינר הקיבוצים – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לסטודנט מכללת סמינר הקיבוצים – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לסטודנט מכללת סמינר הקיבוצים – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לסטודנט מכללת סמינר הקיבוצים באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לסטודנט מכללת סמינר הקיבוצים – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לסטודנט מכללת סמינר הקיבוצים – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לסטודנט מכללת סמינר הקיבוצים לכתובת הבאה: דרך נמיר 149, ‏‏תל אביב-יפו‏.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!