שירות לקוחות מכללת תלפיות לחינוך

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת תלפיות לחינוך: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מכללת תלפיות לחינוך – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת תלפיות לחינוך במספר הטלפון: 1-800-071-500.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות מכללת תלפיות לחינוך – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר talpiot.ac.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מכללת תלפיות לחינוך – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת תלפיות לחינוך באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות מכללת תלפיות לחינוך – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מכללת תלפיות לחינוך – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מכללת תלפיות לחינוך – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת תלפיות לחינוך באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מכללת תלפיות לחינוך – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מכללת תלפיות לחינוך – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מכללת תלפיות לחינוך לכתובת הבאה: רח' יוטבתה 7, חולון 58114.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!