שירות לקוחות מנגו – MANGO

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מנגו – MANGO: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מנגו – MANGO – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מנגו – MANGO במספר הטלפון: 03-9051740.

שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות: 8:30-21:00, ימי ו' בין השעות: 8:30-15:00.

שירות לקוחות מנגו – MANGO – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר shop.mango.com: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מנגו – MANGO – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות מנגו – MANGO – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מנגו – MANGO – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מנגו – MANGO – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מנגו – MANGO באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מנגו – MANGO – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מנגו – MANGO – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מנגו – MANGO לכתובת הבאה: החרמון, קרית שדה התעופה, ת.ד. 76 נתב"ג, 7019900.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!