שירות לקוחות מנוי פיס

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מנוי פיס: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מנוי פיס – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מנוי פיס במספר הטלפון: 03-6940177.

שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 17:00
ימי ו': 8:00 – 13:00.

שירות לקוחות מנוי פיס – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר pais.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מנוי פיס – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מנוי פיס באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות מנוי פיס – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מנוי פיס – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מנוי פיס – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מנוי פיס באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מנוי פיס – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מנוי פיס – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מנוי פיס לכתובת הבאה: רח' הפטמן 3, תל אביב.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!