שירות לקוחות מרכז רפואי הלל יפה

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מרכז רפואי הלל יפה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מרכז רפואי הלל יפה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מרכז רפואי הלל יפה במספר הטלפון: 04-7744304.

זימון תורים: 6742*

שעות פעילות: 24/7.

שירות לקוחות מרכז רפואי הלל יפה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hy.health.gov.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מרכז רפואי הלל יפה – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות מרכז רפואי הלל יפה – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מרכז רפואי הלל יפה – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מרכז רפואי הלל יפה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מרכז רפואי הלל יפה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מרכז רפואי הלל יפה – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מרכז רפואי הלל יפה – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מרכז רפואי הלל יפה לכתובת הבאה: ת.ד 169, חדרה, מיקוד 38100.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!