שירות לקוחות נסטלה

עדכון אחרון: 05/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות נסטלה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות נסטלה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות נסטלה במספר הטלפון: 1-700-50-10-88.

שעות פעילות: ימים א' – ה' בין השעות 9:00 – 17:00.

שירות לקוחות נסטלה – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות ליצור קשר עם שירות לקוחות נסטלה באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות נסטלה Nestlé – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר osem-nestle.co.il: טופס ליצירת קשר.

שירות לקוחות נסטלה Nestlé – דואר אלקטרוני

שירות לקוחות נסטלה ישראל Nestlé אינו זמין באמצעות אימייל.

שירות לקוחות נסטלה Nestlé – צ'אט Chat

לא נמצאו פרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות נסטלה Nestlé באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות נסטלה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות נסטלה ישראל באמצעות הפייסבוק: facebook.com/osem.nestle.israel.

שירות לקוחות נסטלה – אינסטגרם Instagram

נסטלה ישראל – חשבון אינסטגרם: instagram.com/osem_nestle.

שירות לקוחות נסטלה – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות נסטלה לכתובת הבאה: הרימון 2, פארק תעשיות חבל מודיעין.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!