שירות לקוחות סאני תקשורת

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סאני תקשורת: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות סאני תקשורת – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סאני תקשורת במספר הטלפון: 03-905-7777.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות סאני תקשורת – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר samsungmobile.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות סאני תקשורת – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות סאני תקשורת – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות סאני תקשורת – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות סאני תקשורת – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סאני תקשורת באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות סאני תקשורת – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות סאני תקשורת – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות סאני תקשורת לכתובת הבאה: בן ציון גליס 48, פתח תקווה.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!