שירות לקוחות סחוט

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סחוט: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות סחוט – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סחוט במספר הטלפון: 077-7002708.

שעות פעילות: ימים א' – ה': 9:00 – 17:00
ימי ו': 9:00 – 12:00.

שירות לקוחות סחוט – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר sahut.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות סחוט – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סחוט באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות סחוט – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות סחוט – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות סחוט – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סחוט באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות סחוט – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות סחוט – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות סחוט לכתובת הבאה: אוסישקין 24, רמת השרון.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!