שירות לקוחות סיטיפס – Citypass

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סיטיפס – Citypass: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות סיטיפס – Citypass – טלפון

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סיטיפס – Citypass במספר הטלפון: 072-2564333.

טלפון נוסף: 3686*.

שעות פעילות:

  • ימים א'-ה': 7:00-19:00
  • ימי ו' וערבי חג: 7:00-13:00
  • בצאת השבת/החג: כשעה לאחר צאת השבת/החג ועד השעה 23:00

שירות לקוחות סיטיפס – Citypass – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר citypass.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות סיטיפס – Citypass – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות סיטיפס – Citypass – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות סיטיפס – Citypass – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות סיטיפס – Citypass – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סיטיפס – Citypass באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות סיטיפס – Citypass – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות סיטיפס – Citypass – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות סיטיפס – Citypass לכתובת הבאה: בניין כלל, רחוב יפו 97 ירושלים, בקומת הכניסה.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!