שירות לקוחות סמארט

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סמארט: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות סמארט – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סמארט במספר הטלפון: 1-700-50-40-88.

שעות פעילות: ימים א' – ה': 9:00 – 15:00.

שירות לקוחות סמארט – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר playsmart.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות סמארט – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סמארט באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות סמארט – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות סמארט – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות סמארט – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סמארט באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות סמארט – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות סמארט – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות סמארט לכתובת הבאה: דרך המכבים 46 א.ת ישן , ראשון לציון.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!