שירות לקוחות סמליין

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סמליין: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות סמליין – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סמליין במספר הטלפון: 08-9567500.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות סמליין – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר samline.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות סמליין – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סמליין באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות סמליין – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות סמליין – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות סמליין – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סמליין באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות סמליין – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות סמליין – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות סמליין לכתובת הבאה: גרניט 12, א.ת. קריית אריה, פתח תקווה.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!