שירות לקוחות עדיף

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עדיף: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות עדיף – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עדיף במספר הטלפון: 03-3030309.

שעות פעילות: ימים א' – ה': 9:30 – 16:00.

שירות לקוחות עדיף – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר adif.org.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות עדיף – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עדיף באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות עדיף – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות עדיף – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות עדיף – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עדיף באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות עדיף – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות עדיף – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות עדיף לכתובת הבאה: שוקן 32, תל אביב.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!