שירות לקוחות עיריית אשדוד

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית אשדוד: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות עיריית אשדוד – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית אשדוד במספר הטלפון: 08-854-5454.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות עיריית אשדוד – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר ashdod.muni.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות עיריית אשדוד – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית אשדוד באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות עיריית אשדוד – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות עיריית אשדוד – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות עיריית אשדוד – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית אשדוד באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות עיריית אשדוד – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות עיריית אשדוד – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות עיריית אשדוד לכתובת הבאה: רח' הגדוד העברי 10‏, ‏אשדוד‏.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!