שירות לתושב עיריית חיפה

עדכון אחרון: 25/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לתושב עיריית חיפה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לתושב עיריית חיפה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לתושב עיריית חיפה במספרי הטלפון:

שירות לקוחות עיריית חיפה – וואטסאפ Whatsapp

שירות לתושב עיריית חיפה זמין באמצעות וואטסאפ Whatsapp בטלפון: 050-583106.

זמני מענה באמצעות ווצאפ:

  • ימים ראשון-חמישי בשעות 07:00-19:00
  • ימי שישי וערבי חג בשעות 07:00-15:00

שירות לתושב עיריית חיפה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר haifa.muni.il.

שירות לתושב עיריית חיפה – דואר אלקטרוני

שירות לקוחות עיריית חיפה באמצעות אימייל:

שירות לתושב עיריית חיפה – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות מעיריית חיפה באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לתושב עיריית חיפה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית חיפה בדף הפייסבוק: facebook.com/haifamuni.

זמני מענה בדף הפייסבוק:

  • ימים א'-ה' בין השעות 07:00-19:00
  • ימי ו' וערבי חג בין השעות 7:00-15:00

שירות לקוחות עיריית חיפה – טוויטר Twitter

עיריית חיפה – חשבון טוויטר: twitter.com/haifacity.

שירות לקוחות עיריית חיפה – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות עיריית חיפה לכתובת הבאה: חסן שוקרי 14, חיפה.

קבלת קהל: רחוב חסן שוקרי 11, חיפה.

שעות קבלת קהל: ימים א'-ה' בין השעות 8:00- 14:00.​ יום ג' 15:30-17:30.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!