שירות לקוחות ערוץ הקניות

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ערוץ הקניות: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות ערוץ הקניות – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ערוץ הקניות במספר הטלפון: 1-800-210021.

מטלפון נייד: 2100*.

שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 18:00.

שירות לקוחות ערוץ הקניות – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר 21.tv: כניסה לאתר.

שירות לקוחות ערוץ הקניות – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ערוץ הקניות באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות ערוץ הקניות – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות ערוץ הקניות – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות ערוץ הקניות – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ערוץ הקניות באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות ערוץ הקניות – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות ערוץ הקניות – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות ערוץ הקניות לכתובת הבאה: שדרות ירושלים 49, תל אביב-יפו.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!