שירות לקוחות פמה

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות פמה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות פמה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פמה במספר הטלפון: 2820*.

שעות פעילות: ימים א' – ה': 9:00 – 17:00.

טלפון נוסף: 03-7688900.

שירות לקוחות פמה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר pama.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות פמה – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פמה באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות פמה – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות פמה – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות פמה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פמה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות פמה – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות פמה – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות פמה לכתובת הבאה: הנחושת 6, תל-אביב.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!