שירות לקוחות פסגת החשמל

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות פסגת החשמל: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות פסגת החשמל – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פסגת החשמל במספר הטלפון: 03-938-1552.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות פסגת החשמל – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר pisga-shop.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות פסגת החשמל – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פסגת החשמל באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות פסגת החשמל – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות פסגת החשמל – וואטסאפ Whatsapp

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פסגת החשמל באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.

שירות לקוחות פסגת החשמל – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פסגת החשמל באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות פסגת החשמל – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות פסגת החשמל – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות פסגת החשמל לכתובת הבאה: שילה 94, ראש העין.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!