שירות לקוחות קופת חולים לאומית

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות קופת חולים לאומית: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות קופת חולים לאומית – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קופת חולים לאומית במספר הטלפון: 1-700-507-507.

שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות – 7:00-20:00. ימי ו' וערבי חג – 7:00-12:00.

שירות לקוחות קופת חולים לאומית – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר leumit.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות קופת חולים לאומית – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות קופת חולים לאומית – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות קופת חולים לאומית – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות קופת חולים לאומית – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קופת חולים לאומית באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות קופת חולים לאומית – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות קופת חולים לאומית – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות קופת חולים לאומית לכתובת הבאה: שפרינצק 23 תל אביב.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!