שירות לקוחות קמחי

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות קמחי: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות קמחי – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קמחי במספר הטלפון: 073-2130000.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות קמחי – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר kamchi.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות קמחי – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קמחי באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות קמחי – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות קמחי – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות קמחי – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קמחי באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות קמחי – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות קמחי – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות קמחי לכתובת הבאה: לח"י 23, בני ברק.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

לא נמצאו פוסטים.

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!