שירות לקוחות רהיטי קיבוץ השלושה

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות רהיטי קיבוץ השלושה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות רהיטי קיבוץ השלושה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רהיטי קיבוץ השלושה במספר הטלפון: 072-2788090.

שעות פעילות: ימים א' – ה': 9:00 – 16:00.

מספרי טלפון נוספים:

שלוחה 2

שירות לקוחות רהיטי קיבוץ השלושה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר 3furniture.com: כניסה לאתר.

שירות לקוחות רהיטי קיבוץ השלושה – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רהיטי קיבוץ השלושה באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות רהיטי קיבוץ השלושה – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות רהיטי קיבוץ השלושה – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות רהיטי קיבוץ השלושה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רהיטי קיבוץ השלושה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות רהיטי קיבוץ השלושה – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות רהיטי קיבוץ השלושה – כתובת

לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!