שירות לקוחות רכבת ישראל

עדכון אחרון: 24/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות רכבת ישראל: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות רכבת ישראל – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רכבת ישראל במספרי הטלפון:

שעות פעילות:

  • ימים א'-ה' בין השעות 06:00-24:00
  • ימי שישי וערבי חג בין השעות 06:00-15:00
  • מוצ"ש וצאת חג: החל מחצי שעה לאחר צאת השבת או החג ועד חצות

שירות לקוחות רכבת ישראל – וואטסאפ Whatsapp

שירות לקוחות רכבת יזראל זמין באמצעות וואטסאפ Whatsapp בטלפון: 052-3273570

לחצו כאן לשליחת הודעת וואטסאפ לנציג שירות לקוחות רכבת ישראל.

שירות לקוחות רכבת ישראל – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר rail.co.il.

שירות לקוחות רכבת ישראל – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רכבת ישראל באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות רכבת ישראל – צ'אט Chat

שירות לקוחות רכבת ישראל זמין באמצעות צ'אט – באתר האינטרנט rail.co.il.

לחצו על אייקון הצ'אט לשליחת הודעה לנציג שירות לקוחות רכבת ישראל.

רכבת ישראל – רשתות חברתיות

ניתן ליצור קשר עם רכבת ישראל בחשבונות המדיה החברתית:

שירות לקוחות רכבת ישראל – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות רכבת ישראל לכתובות:

  • שירות לקוחות: יוספטל 1, לוד. מיקוד: 7136801, ת.ד. 757.
  • מחלקת פניות הציבור, תחנת רכבת ת"א סבידור מרכז ת.ד 18085 מיקוד 61180, תל אביב.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!