שירות לקוחות רכבת קלה ירושלים

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות רכבת קלה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות רכבת קלה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רכבת קלה במספר הטלפון: 3686*.

שעות פעילות: ימים -ה': 7:00 – 19:00
ימי ו' וערבי חג: 7:00 – 13:00
מוצאי שבת: מצאת השבת עד 23:00.

מספרי טלפון נוספים:

טלפון נוסף: 072-2564333

שירות לקוחות רכבת קלה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר citypass.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות רכבת קלה – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות רכבת קלה – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות רכבת קלה – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות רכבת קלה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רכבת קלה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות רכבת קלה – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות רכבת קלה – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות רכבת קלה לכתובת הבאה: יפו 97, ירושלים.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!