שירות לקוחות רפאלי

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות רפאלי: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות רפאלי – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רפאלי במספר הטלפון: 03-5707410.

שעות פעילות: ימים א',ב',ד',ה,: 9:30 – 17:00
ימי ג': 9:30 – 14:30.

שירות לקוחות רפאלי – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר refaeli.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות רפאלי – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רפאלי באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות רפאלי – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות רפאלי – וואטסאפ Whatsapp

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רפאלי באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.

שירות לקוחות רפאלי – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רפאלי באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות רפאלי – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות רפאלי – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות רפאלי לכתובת הבאה: רבי עקיבא 115, בני ברק.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!